בין 'בית הקלפים' לגמר 'האח הגדול'

דיונים רבי שנים מתקיימים בחוגי תקשורת וקולנוע ובברנז'ה על המדיה המשתנה מדור לדור, מול דפוסי הצריכה של הקהל. עכשיו, כשהרשתות החברתיות חרכו את חיינו והפכו את רובנו למפיצי תכנים ולא רק לצרכני תכנים, יש מקום לדבר על החשיבות של מערכת היחסים בין המדיה החברתית לבין הטלוויזיה החברתית המודרנית, והשינויים שלעיתים לא מקבלים ביטוי בצד של ערוצי השידור ולעיתים גם בצד המפרסמים.

להמשך הכתבה באתר אייס לחצו כאן

פוסטים נוספים