קמפיין "הספק" נגד איידס של שלמור אבנון עמיחי זכה ב-Grand LIA, פרס הניתן לעבודות המגדירות מחדש את השימוש במדיום.
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה בפרס הראשי בתחרות בפסטיבל הפרסום בלונדון על קמפיין "הספק". הפרס, שנקרא Grand LIA, מוענק לעבודות יוצאות דופן, המגדירות מחדש את השימוש במדיום הפרסומי. שלמור אבנון עמיחי זכה בפרס עבור קמפיין הרדיו שהופק עבור הוועד למלחמה באיידס, בשיתוף תחנות הרדיו בישראל. מדובר בפרס ה- Grand LIA הראשון בו זוכה משרד פרסום ישראלי.
זכייה זו מצטרפת להישגים אחרים שגרף הקמפיין, ביניהם פרס אריה בפסטיבל קאן, זכייה בתחרות THE ONE SHOW ו-3 מדליות בפסטיבל ניו יורק.
התשדיר הציג את דמות "הספק", שמופיעה לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים. הדמות הטרידה את המאזינים וביקשה מהם לנסות להעביר תחנה במטרה להיפטר ממנה. אלא שלא משנה לאיזו תחנה עוברים, אי אפשר להיפטר מהדמות הטורדנית, כיוון שהתשדיר שודר באותה העת בכל תחנות הרדיו במקביל. גדעון עמיחי, מבעלי משרד הפרסום, ציין בענווה כי "בעקבות הזכייה, יילמד הקמפיין בתחנות רדיו רבות בעולם". יצחק טוניק, מפקד גל"צ, הוסיף כי "ישראל היא עדיין מדינה של רדיו, ושימוש חכם בו יכול להוביל מהלכים משמעותיים".