תחרות בתחום רדיו ליום ירושלים תשס"ט 2009

תאריך פרסום

logo_kaganמרכז עירוני ויצו כגן לתקשורת קהילתית מארגן תחרות ארצית בתחומי רדיו אשר תסתיים ביום ירושלים במרכז כגן.

קהל היעד: כל אוכלוסיית הלומדים רדיו חינוכי במדינת ישראל.

שותפים: קול ישראל הפיקוח על תחנות הרדיו החינוכי, הפיקוח על תחנות הרדיו במשרד החינוך, ויצו העולמית ואגף חברה בעיריית ירושלים והאגודה הישראלית לתקשורת קהילתית.

השופטים: אנשי מקצוע בתחום הרדיו .

הפרסים :יהיו 4 קטגוריות, שניים לכל קטגוריה.

תרומת יאן רצאבי – בחסות הופמן מערכות אור קוליות, הגברה תאורה .

החומרים/הקלטות לא יוחזרו לשולחים .

יש לצרף אישור של מנהל/ת התחנה ו/או מורשה/ת חתימה לאישור שידור ההקלטות או כל חומר נלווה ברדיו וגם באינטרנט .

את החומרים יש לשלוח בדיסקים (CD) לפי הכתובת :

מרכז תקשורת כגן ת.ד. 30054 ירושלים מיקוד 91300

על כל החומרים להגיע למרכז כגן לא יאוחר מתאריך :

ט' באייר תשס"ט 3.5.09 חומרים שיגיעו מאוחר יותר לא יכללו בשיפוט . מועד חלוקת הפרסים ישולב בחגיגות יום ירושלים תשס"ט.


הנושאים שיכללו בתחרות:

1. כתבה חברתית – עד 3 דקות.

קריטריונים:

* נושא הכתבה – לא בוצע בתחנות מסחריות
* הכתבה צריכה להראות חשיבה עמוקה.
* ביצוע תחקיר הולם.
* נושאים חברתיים מקומיים כגון יצירה אומנות,כתיבה ספורט,סיפורי חיים.
* הכתבה צריכה להראות את הסיפורים כפי שהם,להראות תחקיר מעמיק ויכולת להביא סיפור שהוא בשולי החברה, נושאים ייחודיים, אנשים מקומות.

2. ראיון על נושאים חברתיים – עד 7 דקות.

קריטריונים

* נושא הראיון – לא בוצע בתחנות מסחריות.
* הנושא מצביע על ערך מקומי קהילתי. (יכול להיות בכל תחום חברתי, תרבותי, מוסיקאלי, ספורטיבי -לא כולל תאורי משחקי ספורט )
* בהכנת הריאיון-היכולת להביא את המרואיין,ביצוע תחקיר מקדים,שאלות המראות על ראיון בו המראיין יודע בדיוק לשם מה הוא מראיין ומה הוא רוצה ומבקש להוציא בראיון.
* היכולת ליצור עניין במרואיין עד שבע דקות.

3. פרומו הכי טוב – עד 20 שניות

קריטריונים לפרומו:

* שיש בו קצב נכון
* הוא מעביר מסר
* פרומו-תפקידו ליצור גירוי למשהו שעתיד לקרות,ולכן פרומו הופך להיות יותר טוב מאחרים כשהוא נעשה בחשיבה נכונה ויודע להעביר את הגירוי בזמן כל כך קצר,יש בו מוסיקה טובה ונכונה לתוכן הפרומו,יש בו קריינות,יש בו תמצית של תמצית,והוא מאד מרוכז.

4 תסכית עד 10 דקות

* העברת סיפור באמצעות הרדיו
* הדרמה הרדיופונית (תסכית):
* הוא הסרט שאנחנו מבקשים להעביר ברדיו,תסכית טוב יש בו עריכה מאד נכונה, הוא מלא ברחשים וקולות ואפקטים.

קריטריונים:

* העברת הסיפור בדרך הכי טובה
* משחק מעולה
* קולות ואפקטים ע"י בני הנוער.

בתודה על השתתפותכם

יוחאי רוטנברג

מנהל מרכז עירוני ויצו כגן לתקשורת קהילתית

052-4418282

rotenbe1@netvision.net.il

More
articles

שינוי גודל גופנים
ניגודיות