מי העיתון הנפוץ במדינה?

מפת העיתונות המודפסת בישראל בסוף שנת 2013 מדגימה שינוי ביחסי הכוחות לעומת 2012. סקר TGI, שמודד את חשיפת מותגי העיתונות במחצית השנייה של 2013 (יולי-דצמבר), מגלה כי לאורך השנה כולה, לראשונה מאז החל "ישראל היום" להימדד, עומד העיתון עם שיעור חשיפה זהה לחלוטין לזה של מתחרהו, "ידיעות אחרונות".

שני העיתונים רושמים חשיפה של 37.7%, זאת לאחר ש"ישראל היום" ירד מחשיפה של 39.3%, ו"ידיעות אחרונות" תיקן את חשיפתו מעלה. במהלך השנה רשמו העיתונים הגדולים מהלכים דומים, שכללו ירידה בחשיפה במחצית הראשונה ועלייה משמעותית בחלק השני של השנה.

לכתבה המלאה בעיתון גלובס לחצו כאן

פוסטים נוספים