מפת העיתונות המודפסת בישראל בסוף שנת 2013 מדגימה שינוי ביחסי הכוחות לעומת 2012. סקר TGI, שמודד את חשיפת מותגי העיתונות במחצית השנייה של 2013 (יולי-דצמבר), מגלה כי לאורך השנה כולה, לראשונה מאז החל "ישראל היום" להימדד, עומד העיתון עם שיעור חשיפה זהה לחלוטין לזה של מתחרהו, "ידיעות אחרונות".
שני העיתונים רושמים חשיפה של 37.7%, זאת לאחר ש"ישראל היום" ירד מחשיפה של 39.3%, ו"ידיעות אחרונות" תיקן את חשיפתו מעלה. במהלך השנה רשמו העיתונים הגדולים מהלכים דומים, שכללו ירידה בחשיפה במחצית הראשונה ועלייה משמעותית בחלק השני של השנה.